Sunday, August 1, 2010

Lawatan ke Ladang Ostrich Port Dickson

Ostrich Farm, Port Dickson
Bersama saudara mara

Aku telah berpeluang melawat Ladang Ostrich di Port Dickson bersama dengan saudara mara. Beruntung sungguh aku sebab dalam seusia aku 22 hari aku telah dapat melawat ladang burung Ostrich itu. Kalau di zaman dulu, tiga bulan pun masih belum dapat keluar rumah kecuali untuk berjumpa doktor sahaja. 

Tapi suasana masa itu agak panas sedikit dan bila ada jumpa bangku untuk berihat, kami semua duduk sehingga terlena dibuatnya dengan angin sepoi-sepoi yang datang dari pantai tu.  

 
ostrich farm, Port Dickson
Alamak ganggu je orang nak tidur ni!

Selain ke Ladang Ostrich tu, aku telah juga berkesempatan ke pangsapuri keluarga di Port Dickson, berpeluang ke Seremban, Semenyih dan beberapa tempat lain. Sapa kata bayi tidak boleh dibawa berjalan-jalan...hehehehe ..

2 comments:

faridah said...

Aiman memang tak kisah...walau ke mana di bawa tetap lena dan tidak banyak ragam..tidak susah menjaga aiman cuma kadang2 tension gak bila aiman susah nak tido malam tapi masih "manageable"lah.Selepas dua hari dilahirkan telah menjelajah Ke Banting menghantar abang capiq yang asyik nak balik seri putra je...bilahujung minggu

aim_abdullah said...

Lopeh ni Aiman akan berjalan lagi jauh lagi ....

Post a Comment